نوشته شده توسط : سیمین
 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفه به میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل باده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند و قطعا برای شما گردشگران تور ترکیه 94 نیز جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . گردشگران تور ترکیه خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی و گردشگران تور ترکیه تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

 

 از این جاذبه های گردشگری تور ترکیه و دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار جالب خواهد بود . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا،  گروهی از آبشارهایی است که در 28 کیلومتری جاده قدیم آنتالیا - بوردور واقع شده است. این آبشارها از رودخانه  دودن که یکی از بزرگترین رودخانه ها در جنوب آنتالیا می باشد شکل گرفته است (در 12 کیلومتری شمال شرق آنتالیا) . آب های این آبشارها از صخره های دودن به پایین می ریزد و مستقیما وارد دریای مدیترانه می شود.  به وجود آمدن این آبشارها منظره تماشایی را برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 در این فصل به نمایش می گذارد .

این آبشار زیبای تور ترکیه 94 یکی از تفریحات آنتالیاست که هر ساله افراد زیادی برای گردشگری از آن استقبال می کنند.

آبشار دودن از دو چشمه جوشان بنام پینارباشی(Pinarbasi)  در منطقه کیرک گوزلر(Kirkgozler)  در 40 کیلومتری آن سرچشمه می گیرد. آب این دو چشمه پس از طی کردن مسیری کوتاه یکی شده و رود دودن را ایجاد می کند.  آبشار دودن تور ترکیه 94 پس از طی مسیری 14 کیلومتری از زیرزمین در گودالی بنام وارساک(Varsak)  در روی زمین جاری شده و پس از طی کردن یک جریان کوتاه دوباره در طرف دیگر گودال در اعماق زمین فرو می‌رود. آبی که در گودال وارساک به زمین می‌رود پس از طی 2 کیلومتر در آبریز آبشار بیرون آمده و آبشار زیبای دودن را ایجاد می کند. آبی که از زمین بیرون می‌آید حداقل 10 متر مکعب در ثانیه می باشد و حداکثر آب پس از سر ریز از بالای آبشار و جاری شدن روی زمین 15 الی 16 متر مکعب در ثانیه است. در نهایت این آب پس از عبور از آنتالیا بعد از طی 9 کیلومتر وارد دریای مدیترانه می‌شود در تور ترکیه فروردین 94 تماشای این آبشار زیبا را از دست ندهید

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشارهای دودن در آنتالیا، ترکیه,دیدنی های ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

آکوالند آنتالیا در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. این مجموعه یکی از محبوبترین مراکز آبی تفریحی تور ترکیه 94 میباشد. این منطقه شامل سرسره های آبی و استخرهای عظیمی است که تمام گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن ها استفاده کنند. در هنگام اجرای موسیقی زنده در این مکان، صفای محیط دو چندان می شود. همچنین می توانید شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 نیز یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید.

قابل ذکراست که در صورت تمایل شما گردشگران تور ترکیه 94 میتوانید در زمان خاص در برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا حضور پیدا کنید، این دلفین های جذاب و سرگرم کننده لحظات زیبایی را برای شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 به یادگار خواهند گذاشت.

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آکوالند در آنتالیا، ترکیه, دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه

Capacity Shopping Mall

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه هفتمین مرکز خرید پر طرفدار تور ترکیه 94 می باشد  که در سال 2006 تاسیس شده است و  صد و هشتاد فروشگاه دارد که از فرودگاه بین المللی آتا تورک با فاصله 10 دقیقه به مجموعه مغازه ها و فروشگاهها و کافه رستورانها به راحتی شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 میتوانید دسترسی داشته باشید و نیازها و مایحتاج خود را در تور ترکیه عید 94 تهیه کنید. این فروشگاه به دلیل وسیع بودن و بزرگ بودن و حجم خیلی زیاد بازدیدکنندگان به این نام معروف شده است. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در نوع خود می باشد. در این فروشگاه بزرگ برخی از مارکها و برندهای معروف نیز وجود دارند که علاقه مندان خاص خود را دارد و کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی برای بازدید کنندگان تور ترکیه 94 دارد و مهیا کرده است.

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه

olivium

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه برای شما میهمانان تور ترکیه 94 تقریبا راحت می باشد که با تراموا منطقه زیتون بونو را طی می کنید در ایستگاه آکا شمس الدین باید پیاده شوید و از یک سری مغازه که نسبتا خوب هستند عبور می کنید و به مرکز خرید می رسید این مرکز خرید تمام امکانات  را در چند طبقه در اختیار خریداران و گردشگران تور ترکیه فروردین 94 گذاشته است و هر هفته در روز سه شنبه اجناس فروشگاه حراج زده می شود که به زبان ترکها ایندریم می شود یعنی هر مرکز خرید و مغازه ای پوشاک و وسایل خود را نسبت به روزهای دیگر ارزانتر برای فروش عرضه کرده است که گردشگران تور ترکیه عید 94 نیز می توانند از این روز برای خرید ارزان تر استفاده نمایند

 

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید شما گردشگران تور ترکیه 94 می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود . این مرکز خرید تور ترکیه فروردین 94 چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد . در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه عید 94 خود می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژ های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه 94 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول تور ترکیه فروردین 94  و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تورترکیه از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه

 هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه

هتل آورا رزیدنس بدروم ترکیه دارای امکاناتی از قبیل اتاق های خانوادگی, ماهیگیری , کرایه ماشین برای میهمانان تورترکیه می باشد.و به شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 این امکان را می دهد که بتوانید ماهیگیری را تجربه کنید.  رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 خود پذیرایی می کند و مورد استقبال میهمانان نیز شده است . طراحی و چیدمان هتل زیبا و دلنشین می باشد و محیطی آرام را برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا کرده اند.

 

هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه

هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه
هتل ریوا تکسیم استانبول ترکیه دارای امکاناتی از قبیل اتاق و امکانات برای معلولین تور ترکیه فروردین 94 دارا است .و به میدان تقسیم و خیابان استقلال نزدیک می باشد. شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل دریافت کنید. هتل نزدیک به مترو و ایستگاه اتوبوس می باشد و به راحتی می توانید به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دسترسی داشته باشید . منطقه اداری استانبول در نزدیکی استانبول قرار دارد. هتل برای مسافران و میهمانان محترم معلول تور ترکیه عید 94 نیز امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان هم از اقامت و سفر خود لذت ببرند. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته باشید . رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد.

هتل تور کوش آداسی ترکیه


هتل تور کوش آداسی تور ترکیه عید 94 دارای امکاناتی از قبیل کاریوکی,استخر روباز,پینگ پنگ ,بازی دارت می باشد که این هتل چهل و چهار اتاقه برنامه گردشی خوبی را به مسافران تور ترکیه فروردین 94 خود ارائه می دهد.

هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه

هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه


هتل ارسماریس بوتیک مارماریس ترکیه دارای امکاناتی  استخر روباز , قايقراني با کانو می باشد و همچنین مسافران تور ترکیه فروردین 94 می توانند برنامه گردش خود را از هتل تهیه کنید. در استخر هتل می توانید بعد از گردش و تفریح به استراحت بپردازید . هتل خدمات خشکشویی و اتوشویی هم فراهم کرده است که مسافران و میهمانان عزیز تور ترکیه عید 94 می توانند در طول اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند . اتاقها دارای تهویه مطبوع هستند و به سبکی ساده و زیبا طراحی و چیدمان شده است. رستوران هتل برای میهمانان و مسافران تور ترکیه 94 خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.  

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد