نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره مارینم در منطقه لاللی بنا شده است و مراکز خرید آکسارای نزدیک است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 13کیلومتر فاصله دارد. جاذبه های گردشگری استانبول از جمله مسجد آبی، موزه و قصر توپکاپی در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل از 70 اتاق تشکیل شده است. همچنین ایستگاه تراموا به هتل مارینم نزدیک می باشد. این هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد. سوییت های این هتل امکاناتی نظیر جکوزی دارند.

_مارینم_استانبول_1.jpg

_مارینم_استانبول_2.jpg

_مارینم_استانبول_3.jpg

_مارینم_استانبول_4.jpg

امکانات هتل مارینم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل و…

_مارینم_استانبول_5.jpg

_مارینم_استانبول_6.jpg

_مارینم_استانبول_7.jpg

_مارینم_استانبول_8.jpg


هتل 5 ستاره مونپیک استانبول در منطقه تجاری استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 249 اتاق تشکیل شده است. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. در رستوران این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای سرو می شود. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_مونپیک_استانبول_1.jpg

_مونپیک_استانبول_2.jpg

امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز آب درمانی، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس نگهداری از کودکان، ورود حیوانات و…

_مونپیک_استانبول_3.jpg

_مونپیک_استانبول_4.jpg

_مونپیک_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد. هتل قصر طلایی مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-قصرطلایی-مشهد2.JPG

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

-قصر-طلایی-مشهد3.jpg

-قصر-طلایی-مشهد6.jpg

-قصر-طلایی-مشهد5.jpg

 


هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد. هتل مجلل درویشی مشهدبا خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

 -مجلل-درویش-مشهد2.jpg

 

-مجلل-درویشی-مشهد3.jpg

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد:

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

-مجلل-درویشی6.jpg

-مجلل-درویشی5.jpg

-مجلل-درویشی-4.jpg 

 


 

 

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-پارس-مشهد3.jpg

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-پارس-مشهد6.JPG

-پارس-مشهد4.JPG

-پارس-مشهد2.jpg


هتل بین المللی قصر مشهد 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. منظره حرم  حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است .  هتل قصر با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

2هتل-قصر-مشهد.JPG

امکانات رفاهی هتل قصر مشهد :

در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند. بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد  است.

-قصر-مشهد7.jpg

-قصر-مشهد8.jpg

-قصر-مشهد6.jpg

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰ اتاق تشکیل شده است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا میباشد. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_5.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg


هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا Antalya Port Nature Hotel در سال 2014 میلادی و در زمینی به مساحت 50.000 هزار متر مربع در  منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.هتل در 6 طبقه و در مجموع از 612 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل حدود 40 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و 90 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 5 رستوران این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند و این هتل یکی از هتل های نوساز آنتالیا می باشد.

-پورت-نیچر-آنتالیا.gif

امکانات و تصاویر هتل پورت نیچر آنتالیا :

رستوران بین المللی،مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه،طلافروشي ، بوتيک ، پزشک ، رنت کار، اسپا،جکوزي ،سونا ،اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع ،حمام سنتی ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي ، دارت ،ايروبيک ،تنيس ،بسکتبال ،گاو صندوق ،صندوق امانات و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-پورت-نیچر-آنتالیا-2.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-3.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-4.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-1.gif


هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا می شود.

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-1.gif

 

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و...نام برد . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-5.gif 

 

امکانات ورزشی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا :

سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و... نام برد.

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-4.gif

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-2.gif


هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا  در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. فاصله این هتل تا مرکزشهر آنتالیا 11 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.

 _میراکل_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل میراکل ریزورت آنتالیا :

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی ، استخر سرپوشیده و روباز، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، حمام ترکی ، باشگاه ورزشی ، اسکواش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، زمین گلف ، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال، زمین بسکتبال ، اتاق بازی، کلاب مخصوص کودکان و نوجوانان ، محل نگهداری از کودکان ، پزشک، سالن زیبایی و آرایشگاه، خدمات فکس وکپی، صرافی، بار، لاندری، اینترنت وایرلس رایگان و... را نام برد . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_میراکل_ریزورت_آنتالیا.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_4.jpg


هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰کلیومتر، آنتالیا  25کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان می باشند که باعث جذب مسافران تور آنتالیا می شود . این هتل در سال 2012 بازسازی شده است.

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا.gif

امکانات رفاهی هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان،لباسشویی،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری،صندوق امانات، بار، دیسکو،کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم و.. را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-1.gif

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-7.gif

امکانات ورزشی هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا  :

کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-5.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور ترکیه نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیادر 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

-ریکسوس-لارس-انتالیا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-لارس-آنتالیا5.jpg

-ریکسوس-لارس-آنتالیا3.jpg


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل 5 ستاره کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیاقرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در این هتل انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا5.jpg

-کنکورد-دلوکس-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا  بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 -کنکورد-دلوکس-آنتالیا3.jpg

-کنکورد-دلوکس-آنتالیا4.jpg


هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل 5 ستاره کلوب سرا آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 540 اتاق دارد.  این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. فاصله این هتل لوکس تا مرکزآنتالیا12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است. هتل دارای سه ساختمان اصلی  5 طبقه و دو ساختمان فرعی 3 و 7 طبقه است. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

-کلوب-سرا-آنتالیا2.jpg

امکاناتهتل کلوب سرا آنتالیا:

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

-کلوب-سرا-آنتالیا4.jpg

-کلوب-سرا-آنتالیا3.JPG

5هتل_کلوب_سرا_آنتالیا.jpg

8هتل_کلوب_سرا_آنتالیا_3.jpg

_کلوب_سرا_آنتالیا_26.jpg


هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg


هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره کروانسرای لارا آنتالیا بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

-کروانسرای-لارا-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا :

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد. از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

-کروانسرای-لارا-آنتالیا3.jpg

-کروانسرای-لارا-آنتالیا5.jpg

-کروانسرای-لارا-آنتالیا4.jpg


هتل لتونیا ریزورت آنتالیا 

هتل 5 ستاره لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg


هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد که مسافران تور آنتالیارا به خود جذب میکند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg

جهت رزرو و خریدتور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا آذر 94

تور آنتالیا زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا جزو هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد و یکی هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی آنتالیا به شمار می رود . این هتل دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از امکانات دیگر آن نیز بهرمند شوند .

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روباز سالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس , حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ... نام برد.

همچنین این هتل دارای اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس می باشد ، امکاناتی که برای اتاق ها در نظر گرفته شده است شامل : تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد .

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا4.jpg

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا7.jpg

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا2.jpg


هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

-بلو-همیل-آنتالیا6.jpg

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بلو-همیل-آنتالیا5.jpg

-بلو-همیل-انتالیا7.jpg

-بلو-همیل-آنتالیا8.jpg


هتل آدونیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

جهت رزرو و خریدتور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهدفاصله دارند که بخاطر موقعیت خوب مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند. 

-زیتون-مشهد4.jpg

امکانات هتل زیتون مشهد:

اتاق های هتل زیتون مشهدهمگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهدمیتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-زیتون-مشهد1.jpg

 

-زیتون-مشهد2.jpg


هتل ارس مشهد

هتل 3 ستاره ارس مشهدیکی از هتل های محبوب در شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در 10 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و فاصله این هتلاز فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن شهر مشهد8 کیلومتر می باشد.

-ارس-مشهد6.jpg

امکانات هتل ارس مشهد :

اتاق های هتل ارس مشهد دارای امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و حمام می باشد. این هتل از یک رستوران با ظرفیت 300 نفره برخوردار است و کافی شاپ، لابی، لاندری، صندوق امانات، نماز خانه و خودپرداز از سایر امکانات هتل ارس مشهد می باشد. این هتلدر لابی خود اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ارس-مشهد2.jpg

-ارس-مشهد5.JPG

-ارس-مشهد3.jpg


هتل سیمرغ مشهد 

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد.

-سیمرغ-مشهد1.jpg

امکانات هتل سیمرغ مشهد :

ساختمان هتل سیمرغ مشهد  دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. این هتل دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سیمرغ-مشهد2.jpg

-سیمرغ-مشهد3.jpg


هتل باختر مشهد

هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است .  همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد . این هتل میزبان خوبی برای میهمانانتور مشهدخود می باشد.

-باختر-مشهد2.jpg

امکانات هتل باختر مشهد :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...را نام برد. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-باختر-مشهد4.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و... برای میهمانان تور کیش  اشاره کرد.

 

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش  همراه شوید.

-مارینا-پارک_2.JPG

هتل لوکس مارینا پارک یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... برای میهمانان تور کیش  می باشد

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , معروف ترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

_جا_اوشن_ویو_دبی_1.jpg

هتل جا اوشن ویو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از 342 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی هستند. این هتل دبی همچنین دارای یک باشگاه مجهز می باشد تا میهمانان تور دبی بتوانند در آن به تمرینات ورزشی پرداخته و بعد از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ بهره ببرند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. فاصله این هتل تور دبی تا مارینا مال 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه رانندگی می باشد. 

آدرس هتل جا اوشن ویو دبی : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach Residence, Dubai 26500, United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

 رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_جا_اوشن_ویو_دبی_2.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_3.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان برای میهمانان  تور دبی .

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 حمام شهر تاریخی حریر کیش :

یکی دیگر از مکان های تاریخی جزیره کیش حمام تاریخی حریر کیش می باشد که از جمله بخش های شهر تاریخی حریر کیش می باشد بقایای این بنای تاریخی که به شهر تاریخی حریر معروف است . از میان آثار کشف شده شهر تاریخی جزیره که بین قرن 4 تا 9 هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده است ، بنای حمام به مساحت حدود 500 الی 600 متر مشتمل بر قسمت های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای 5 متر به انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافنه است . در تور کیش تماشای این مکان تاریخی را از دست ندهید

 

_تاریخی_حریره_کیش.jpg

_تاریخی_حریره_کیش_2.jpg

 

خانه اعیانی کیش :

یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد که زیاد به آن توجه نمی شود اما یادگار خانه های باستانی و چند خانواری است که در بیشتر شهرستان های یزد و کاشان به چشم می خورد و دارای وسعت زیادی می باشد. آثاری که در این خانه به جا مانده از جمله کاشی های ستاره ای شکل، مانند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی در بناهایی چون سلطانیه و تخت سلیمان استفاده شده است. همین امر نشان می دهد که این عمارت متعلق به یکی از افراد ثروتمند کیش می باشد. در تور کیش حتما سری هم به این مکان تاریخی بزنید

 

_اعیانی_کیش_5.jpg

_اعیانی_کیش.jpg

_اعیانی_کیش_2.jpg

 

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر در تور کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است. این مکان یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است. این مکان در تور کیش توجه شما را به خود جلب می نماید

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_1.jpg

هتل اسپادانا کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا گردیده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و دارای 79 اتاق است که در مجموع 221 تخت خواب را دارا می باشد. یکی از مزایای هتل که می توان به آن اشاره نمود مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد است از این رو میهمانان تور کیش می توانند در هتل هم به تفریح بپردازند. فاصله هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

آدرس هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

_اسپادانا_کیش_2.jpg

_اسپادانا_کیش_3.jpg

_اسپادانا_کیش_4.jpg

_اسپادانا_کیش_5.jpg

 

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش_1.jpg

هتل ستاره طلایی کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل کمی از مراکز خرید دور است از این رو امکانی که هتل برای میهمانان گرامی تور کیش خود قرار داده سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران تور کیش را فراهم میکند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش به برخی از مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است از جمله پارک آهوان که فاصله کمی تا این هتل دارد.  این هتل از آرامش بسیار خوبی برخوردار است و و مهیمانان تور کیش می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش_2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_3.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_4.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر تاریخی میسیس آنتالیا :

اگر به آنتالیا سفر کردید ،کمی جلوتر از جاده آدانا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار شهری با نام میسیس قرار گرفته است که از دیدنی های آنتالیا ست . از ویژگیهای این شهر قرار گرفتن آن در سر راه جاده ابریشم است. در میسیس و اطراف آن در نگاه اول ویرانه های دوران رومیان از جمله سنگفرش موزائیکی که متعلق به قرن چهارم میلادی است به چشم می خورد. در این سنگفرش کشتی نوح و حیوانات داخل آن نیز به تصویر کشیده شده است. که تماشای آن برای شما گردشگران تور آنتالیا خالی از لطف نیست. کمی آنطرف تر و در امتداد جاده، ویرانه های تاریخی ییلان کاله و کاخ شاهمران برفراز کوهی سنگی به شکلی که کاملاً بر روی رودخانه جیحان قرار گرفته است ، که ازجاهای دیدنی آنتالیا ست ، ارز اندام میکند. در قسمت جنوبی ییلان کاله و در منطقه سیرکلی به جنبه کاری های انجام شده توسط هئیت هیت ها نماینگر آن است که موواتالیش در طول مسیر حرکتی خود به کشور مصر در منطقهسیرکلی سری زده و در آنجا توقفی نیز داشته است .این مکان برای گردشگران تور آنتالیا بسیار دیدنی خواهد بود.

 

misis1.jpg

 

حمام رومی آنتالیا :

وجود آثار باستانی به جاذبه گردشگری آنتالیا ترکیه کمک بسیاری نموده است ،حمام رومی آنالیا دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. این حمام که از دیدنی های تور آنتالیا  می باشد ، در شرق منطقه سیده-دش و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تیتریین گل به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام)و(کیزیل آگاچ) بوده قرار گرفته است . که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

_رومیهای_آنتالیا.jpg

 

مقبره آهی یوسف آنتالیا : 

 

 

40702_557.jpg

 

از دیدنی های آنتالیا ، مقبره آهی یوسف است که واقع در محله سلجوق کوچه مرمرلی آنتالیا می باشد و در سال ۱۲۴۹ با نام آهی یوسف بنا شده است. از سنگ ساخته شده و مسجدی کوچک به شکل مربع می باشد. در قسمت جنوب مسجد و در میان دیوار های قلعه مقبره آهی یوسف قرار دارد که مورد احترام مردمآنتالیا می باشد . اگر به مکان های تاریخی علاقه مند می باشید حتما از این مقبره در تور آنتالیا دیدن فرمایید.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از مسافران تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره کنکورد دلوکس آنتالیا در ساحل لارا بنا شده است. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تور آنتالیا انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، فروشگاه، کرایه ماشین، فکس و کپی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_2.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_3.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_5.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_4.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

قلعه ماموره استانبول :

قلعه ماموره از شگفتیهای ترکیه  قلعه «ماموره» از دیدنی های  تور استانبول در ۶کیلومتری شرق «آنامور» و ۲۱۶ کیلومتری غرب «مرسین» قرار داشته و تاریخ ساخت آن به امپراطوری ارمنی‌ها، پادشاه «کیلیکیه» است.امروزه این مکان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می رود.

این قلعه با مساحت ۲۳۵۰۰مترمربعی یکی از بزرگترین و همینطور سالم‌ترین قلعه‌های تاریخی باقیمانده در استانبول ترکیه است و از این رو اهمیت تاریخی بسیاری دارد. شاید علت این امر کاربرد دفاعی قلعه در برابر تهاجم دزدان دریایی…  . این قلعه زیبا یکی از بنا های تاریخی زیبا برای علاقه مندان به گردش در تور استانبول می باشد .

 

_مامور.jpg

 

مسجد شاکرین استانبول :

مسجد شاکرین از بناهای دیدنی استانبول  مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii  نام دارد) مسجدی است که در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول  ۵ سال از سال  ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن استانبول و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است . مسجد شاکرین از بناهای تاریخی مدرن اسلامی در تور استانبول می باشد. 

 

_شاکرین_استانبول.jpg

_شاکرین_استانبول_3.jpg

_شاکرین_استانبول_2.jpg

 
 

آمفی تئاتر اسپندوس استانبول :

تئاتر آسپندوس استانبول از مرکزهای حفاظت شده تئاترهای باستانی عهد باستان می باشد. آمفی تئاتر آسپندوس استانبول در سال 155 بعد از میلاد و در زمان پادشاهی امپراتور رومی، مارکوس اورلیوس ساخته شده است و ظرفیت تماشگران آمفی تئاتر آن 15000 تا 20000 نفر می باشد. بعدها از این آمفی تئاتر به عنوان کاروانسرا استفاده می شده وهمیشه مرمت و مراقبت گردیده است . برای دیدن از این بنای تاریخی با تور استانبول همراه شوید.

 

_تاتر_2.jpg

_تاتر.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دپلازا استانبول در موقعیت مناسبی از شهر استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 242 اتاق تشکیل شده است. میدان تقسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل دپلازا فاصله دارد. اتاق های این هتل تور استانبول

 مجهز به اینترنت وای فای می باشد. ایستگاه مترو عثمان بیک در 350 متری آن قرار گرفته است.

 

_دپلازا_استانبول_1.jpg

 

_دپلازا_استانبول_2.jpg

 

_دپلازا_استانبول_3.jpg

 

امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، لاندری، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن ورزشی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای اقامت در این هتل شما می توانید با تور استانبول همراه شوید .

 

_دپلازا_استانبول_4.jpg

 

_دپلازا_استانبول_5.jpg

 

_دپلازا_استانبول_6.jpg

 

 

هتل 5 ستاره ددمان استانبول در مرکزی ترین نقطه شهر استانبول و در جایی بین منطقه بشیکتاش و منطقه قره تپه بنا شده و در مجموع از 325 اتاق تشکیل شده است. این هتل تور استانبول از فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. از ایستگاه متروی قره تپه 500 متر و از ایستگاه اتوبوس 15 کیلومتر فاصله است. این هتل در نزدیکی متروسیتی، کانیون، آستوریا، پروفیلو، سواهیر و مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. نمایشگاه لطفی کردار نیز در 7 کیلومتری این هتل می باشد. هتل ددمان در مجموعه خود سالن کنفرانس و سالن رقص و استخر نیز برای مسافران تور استانبول دارد.  

_ددمان_استانبول_1.jpg

_ددمان_استانبول_2.jpg

_ددمان_استانبول_3.jpg

_ددمان_استانبول_4.jpg

_ددمان_استانبول_5.jpg

_ددمان_استانبول_6.jpg

امکانات هتل ددمان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، تهویه، خدمات خانه داری، صرافی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لباسشویی، فکس و کپی، استخر سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، مرکز بدنسازی و... . برای اقامت در این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

_ددمان_استانبول_7.jpg

_ددمان_استانبول_8.jpg

_ددمان_استانبول_9.jpg

_ددمان_استانبول_10.jpg

_ددمان_استانبول_11.jpg

_ددمان_استانبول_12.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()