نوشته شده توسط : سیمین

ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه 

 هتل ریکسوس پرمیوم بودروم تفریحی ساحلی است که فقط ۲۵ کیلومتر تا فرودگاه و ۱۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان در یک ساحل خصوصی قرار دارد این هتل در میان درختان کاج در شبه جزیره بدروم واقع شده است. ساحل شنی خصوصی هتل محل مناسبی برای حمام آفتاب و فرصت مناسبی برای پیاده روی و سوار کاری است. این هتل حتی جزیره مخصوص به خود را دارد . این هتل از مجموعه ای از ساختمان کم ارتفاع و مدرن با نمای سفید تشکیل شده است کافه ها بدروم و مرکز شهر با مغازه های محلی ۱۰ کیلومتر از هتل فاصله دارد. اینترنت شارژی وای فای در فضای عمومی هتل در دسترس است .هتل ریکسوس پرمیوم بودروم  با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

 

امکانات ریکسوس پرمیوم بودروم :

مهمترین بخش در هتل ریکسوس پرمیوم بودروم خدمات خشکشویی و لباس شویی  و غیره از جمله امکاناتی است که به سفر بی دغدغه شما کمک می کند.برای توریست ها، بخش اتاق هاست چرا که بیشتر اوقاتشان را می خواهند در آن جا بگذرانند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از عناصر مدرن و سنتی در کنار هم استفاده شده است به همین دلیل اغلب سلیقه ها را پوشش می دهد. اتاق ها از امکانات صوتی و تصویری، امکانات لازم جهت تهیه و صرف چای و قهوه، خط بین المللی، اینترنت بی سیم با سرعت عالی، لوازم ارایشی اختصاصی برای مهمانان، بالکن برای دیدن ویوی زیبای هتل و صندوق امن برخودار هستند .اگر قرار است مراسم عروسی تان را آنجا برگزار کنید یک مجموعه لباس عروس نیز وجود دارد که می تواند در انتخاب لباس به شما کمک کند.

رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , رستوران با غذای بین المللی ،استخر (روباز ،سرپوشیده، کودکان) , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده است. 
 
 
 مهمان همچنین می توانید در رستوران لیالی لبنان، ترکیه و بین المللی بهترین غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی میل کنند در هفت کافه هتل مهمانان تور ترکیه  می توانند انواع شیرینی، نوشیدنی و آب میوه های تازه میل کنند و لذت ببرند رستوران فضایی لوکس با دید رو به دریا دارد  و در ساختمان و باغ در منطقه اصلی هتل ریکسوس پرمیوم بودروم  واقع شده است. دکور شامل یک ترکیب آرامش بخش از زنگ های خنثی و فیروزه ای، در کنار کفپوشی از جنس چوب  است. 
 
 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است، نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. هتل آرامیس با دارا بودن امکانات رفاهی، کادر مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان عزیز میباشد.برای راحتی میهمانان در هتل آرامیس کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان عزیز  می باشد .

امکانات هتل آرامیس:

این هتل در مرکز جزیره کیش و در مقابل بازار پردیس 1 قرار دارد. اتاق های هتل ارامیس دارای مجهز به يخچال، ميني بار، سرويس فرنگي، تلويزيون ، تلفن، آشپزخانه (در سوئیت ها) ، تهويه مطبوع و مبلمان مي باشد. این هتل دارای گشت جزیره نیز می باشد.

سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری، پارک کودکان، رستوران،سالن ورزشی،صندوق امانت اختصاصی و..

 

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر زيرزميني کاريز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند.امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريزکيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه و زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي کاريزکيش ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربرد هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند.

 

شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري برای مسافران تور کیش خواهد بود.شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد.سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.مسافران تور کیش با آمدن به این مکان دیدنی و زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند هالیک

هتل گرند هالیک استانبول موقعیت مکانی خوبی در مرکز بی اغلو دارد،در موقعیتی مناسب در شهر استانبول قرار گرفته و ظرف ۱۵ دقیقه پیاده، میتوان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دست یافت و پیاده به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی برتر شهر، دسترسی دارد. مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.هتل در مجموع ۱۷۷ اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. از مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید Demioren AVM نزدیک ترین مرکز خرید به هتل گرند هالیک استانبول است و تا هتل ۱۰ دقیقه فاصله دارد. بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی تور استانبول است.

امکانات هتل گرند هالیک:

اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. رستوران و تریای هتل گرند هالیک استانبول با سرو خوراکهای ترکی و مدیترانه ای از میهمانان تور استانبولپذیرایی میکنند.گردشگران می توانند از اجرای موسیقی زنده  در رستوران لذت ببرند. پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و... می باشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

 

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگران تور آنتالیا تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düdeبه طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 9



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس یک هتل 5ستاره مجلل در  منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  گردشگران تور آنتالیا به راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

اتاق های هتل اونکل آنتالیا بسیار زیبا و لوکس البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … .پذیرش هتل اونکل رزیدنس به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا دارای 445 سوئیت که 28 سوئیت آن در ساختمان اصلی 24 سوئیت با تراس میباشد و 105 سوئیت با نمای زمین بازی گلف و 71 سوئیت بصورت رو به دریا 12 سوئیت دوبلکس در کنار دریاچه و همچنین 10 سوئیت خانوادگی بصورت نما به دریا و یکصد سوئیت خانوادگی با تراس دارد همچنین هتل مکس رویال دارای ویلاهای دوبلکس و یک ویلای سلطنتی مخصوص سران کشورها میباشد.

امکانات هتل مکس رویال در آنتالیا عبارتند از 6 رستوران معمولی و غذاهای بین المللی و همچنین 14 بار در اکثر قسمتهای هتل موجود میباشد که شامل ( 1 رستوران اصلی ) 5 رستوران با غذاهای بین المللی و رستوران مخصوص اسنک و عصرانه 14 بار واقع در (استخر.دیسکو.باشگاه گلف. اکواپارک. سالن بولینگو...). این هتل دارای استخررو باز با اب دریا . استخر ارامش. استخر سرپوشیده . استخرمخصوص کودکان پارک ابی با 4 سرسره  در محوطه و بیرون اشاره کرد.

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی با سرگرمی ویژه تمام سنین و مخصوص زوجهای جوان و خانواده ها از همه نوع قشر اجتماعی میباشد. رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار , تهویه هوارستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی ,رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و ...را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای ۹۸ واحد و ظرفیت حدود ۲۵۰ تخت می باشد که در خیابان امام رضا ۸ و در ۱۰ طبقه بنا گردیده است. از مزیتهای این مجموعه میتوان: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره نمود. هتل فردوس با امکانات رفاهی مناسب درخور هتل چهار ستاره با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیزتور مشهد می باشد. 

امکانات هتل فردوس مشهد:

این هتل دارای لابی گسترده با فضایی گرم و دلنشین بهمراه آکواریومی زیبا،رستوران با ظرفیت 350 نفر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند.

از دیگر خدمات هتل : اینترنت وایرلس رایگان ،کافی نت، گیم نت، لاندری، اتاق بازیهای کودکان، پارکینگ، خدمات گشت و تورهای نیم روزه و یک روزه. سوئیت، رستوران،  سرویس (فرنگی و ایرانی )،کافی شاپ، اینترنت در لابی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

هتل کالیستا آنتالیا

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیادر زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تاآنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

_کالیستا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-کالیستا-آنتالیا6.jpg

 

-کالیستا-آنتالیا2.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()